Generalforsamling 20.2.2020

Kære medjægere. Tiden nærmer sig for årets generalforsamling i Tarm Jagtforening, det sker d 20.2.2020 kl 19.30 i Skyttehuset

Opfordring! Til dig har lyst til at bruge tid sammen med gode kammerater og snakke jagt, til dig der gerne vil på jagt med bue-riffel-haglgevær-og/eller fiske, måske udveksle lidt bukkepral, til dig der ynder at komme på anstands-træk-tryk-kravle-driv-kedel-trampe og fællesjagt, er hundefører og/eller schweisshundefører, går op i vildtpleje, nyder naturen, til dig der er medlem i vores forening. MØD OP til en hyggelig aften sammen med os andre.

Der er også andre ting på programmet denne aften, blandt andet beretning om foreningens virke det sidste års tid, forslag og nye tiltag, der bliver afholdt valg til bestyrelsen, til revisionen og til jagtudvalget, der er lodtrækning til bukkejagten, salg af kort til engene, amerikansk lotteri med gode gevinster fra vores lokale sponsorer (der er et par nye med i år) og traditionen tro slutter vi af med kaffe.

Vel Mødt